REGALS INESPERATS / REGALOS INESPERADOS

La natura em calma, m’ubica, em centra, m’inspira.

Quan hi sóc ho veig clar però de vegades em costa trobar els moments per arribar-m’hi.

En una passejada a l’estrenar l’any, quan caminava tranquil·lament sense esperar res especial, just una mica més enllà, em vaig trobar amb un paisatge com aquest!

dav

I llavors, PER MI, tot pren molt més sentit!

Em va semblar un símil perfecte, en el moment idoni: visc la vida com un camí i, de vegades, les sorpreses més agradables t’esperen just un xic més enllà. Es tracta de confiar, perquè tot arriba… Però en el moment precís, i aquest no sempre coincideix amb els teus desitjos…

Sóc de les que em frustro quan les coses no van com jo voldria… I de les que voldria poder pintar amb les mans la foto somiada. Arrencaria a córrer per aconseguir un altre visió i estriparia segons quins paisatges de postal no perquè no siguin bonics sinó perquè simplement són diferents dels que voldria. I sort en tinc que la vida, a dosis, m’ajuda a entendre que no tot depèn de mi i així està bé! Que tot el que he viscut forma part del camí i m’ajuda a créixer per seguir avançant i així traçant una part de la meva ruta, la que sí que depèn de mi!

I llavors, quan mires enrere, tens ben present que tot allò que has viscut ha valgut la pena i t’ha ensenyat quelcom. Però mentre ho vius renegues perquè voldries una altra diferent… Suposo que em cal seguir aprenent…

Per tant, em dic i et dic: respira, gaudeix del paisatge i CONFIA! Que fàcil de dir i que difícil de fer de vegades, oi?

Retornant a la platja paradisíaca, la veritat és que em vaig asseure davant d’aquesta postal en directe per intentar retenir tota aquella pau i força que em va transmetre i així poder-m’hi teletransportar quan tot sigui una mica més gris.

A la tornada, caminant per damunt la sorra, la inspiració em va segrestar… sovint, aquesta natura ens regala paisatges plens de bellesa i també de saviesa. Estàs disposat/disposada a absorbir-la i a aprendre’n?

Què t’aporta a tu la natura? Quines estratègies t’ajuden a confiar?

Una abraçada!

 

CASTELLANO

La naturaleza me calma, me ubica, me centra, me inspira.

Cuando estoy en ella lo veo claro pero a veces me cuesta encontrar los momentos conseguir ir.

En un paseo al estrenar el año, cuando caminaba tranquilamente sin esperar nada especial, justo un poco más allá, me encontré con un paisaje ¡como este!

sdr

Y entonces, PARA MÍ, ¡todo toma mucho más sentido!

Me pareció un símil perfecto, en el momento idóneo: vivo la vida como un camino y, a veces, las sorpresas más agradables te esperan justo un poco más allá. Se trata de confiar, porque todo llega… Pero en el momento preciso, y este no siempre coincide con tus deseos…

Soy de las que me frustro cuando las cosas no van como yo quisiera… Y de las que quisiera poder pintar con las manos la foto soñada. Arrancaría a correr para conseguir otra visión y desgarraría según qué paisajes de postal no porque no sean bonitos sino porque simplemente son diferentes de los que quisiera. Y suerte tengo que la vida, a dosis, me ayuda a entender que no todo depende de mí y ¡así está bien! Que todo lo que he vivido forma parte del camino y me ayuda a crecer para seguir avanzando y así trazando una parte de mi ruta, ¡la que sí depende de mí!

Y entonces, al mirar atrás, tienes presente que todo lo que has vivido ha valido la pena y te ha enseñado algo. Pero mientras lo vives reniegas porque desearías otra realidad. Supongo que necesito seguir aprendiendo…

Por lo tanto, me digo y te digo: respira, ¡disfruta del paisaje y CONFÍA! (Qué fácil de decir y difícil de hacer a veces, ¿verdad?)

Volviendo a la playa paradisíaca, la verdad es que me senté ante esta postal en directo para intentar retener toda esa paz y fuerza que me transmitió y así poder teletransportarme cuando todo sea un poco más gris.

A la vuelta, caminando por encima de la arena, la inspiración me secuestró. A menudo, esta naturaleza nos regala paisajes llenos de belleza y también de sabiduría. ¿Estás dispuesto/dispuesta a degustarla y a aprender?

¿Qué te aporta a ti la naturaleza? ¿Qué estrategias te ayudan a confiar?

Un abrazo,

ESTER


Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s