QUÈ S’AUTOREGALA UNA MARE SEPARADA?/ ¿QUÉ SE AUTOREGALA UNA MADRE SEPARADA?

Avui que s’acosta aquest dia del qual molta gent parla, el dia de la MARE, tot i que jo no en sóc molt fan… O per qualsevol altre dia. M’ha vingut de gust escriure això!

Si has llegit quelcom per aquí ja sabràs que, en aquests moments, una de les facetes que té més pes en la meva vida és la de MARE. I també sabràs que formo part d’aquest ampli col·lectiu de MARES SEPARADES…

Quan c
omences a acceptar que formes part de la DIVERSITAT FAMILIAR que sempre has defensat i que, tal com sovint passa, les coses no han anat com esperaves però ara ets on ets. Quan comprens i vius amb força pau el fet de viure la MATERNITAT EN SOLITARI dins la teva microfamília, tot i no haver-ho decidit així en un inici… (deixant palès que part de la teva tribu t’acompanya) evoluciones en alguns aspectes: O ET CUIDES TU O QUI ET CUIDARÀ?

I responent a aquesta pregunta, INTENTO CUIDAR-ME en alguns aspectes (en d’altres encara haig de millorar força…). I, un dels exercicis que faig consisteix en, quan em ve de gust alguna cosa i la butxaca m’ho permet, fer-me ALGUNS AUTOREGALS.

L’últim i d’allò més recomanable: per mares separades i per totes les mares o pares que vulguin, és l’escultura d’ENTREMANS. Pares o mares, també és un regal sorpresa excel·lent per la vostra parella!

MIREU:

Ells mateixos, en la seva pàgina web ho expliquen d’allò més bé:

“Aquelles manetes i aquells peuets tan ben fets i tan bonics! No te n’adones i ja han crescut. Per guardar-ne un record, et fem el motlle de les extremitats del teu fill o filla. És el regal perfecte…”

Jo que tinc un amor especial pels peus de nadons i encara més pels extra-grassonets de la meva filla. I jo que tinc un especial interès en deixar d’alguna manera registrada aquesta etapa que passa tan ràpid (amb fotos, escrits, vídeos) vaig pensar que aquesta escultura seria una prova permanent i viva d’allò que tant m’estimo i que creix a marxes accelerades…

Per crear-la, es necessita la participació del petit o petita. Ha de posar les extremitats que es vulgui crear dins un líquid que passats 20 segons es converteix en un motlle i llestos. La meva filla no ho va viure gaire bé però l’esforç va valer la pena. Hi ha múltiples possibilitats de col·locació i d’acabats. I, evidentment, cada escultura és única.

Jo vaig concretar cita a través de les propostes que ofereix la botiga de Vic JOGUINES ECOLÒGIQUES. Una de les persones que formen part d’ENTREMANS va venir un dissabte el matí i passades unes setmanes l’hem anat a recollir a la mateixa botiga.

No puc estar més contenta del resultat! M’encanta estèticament i és tan real…

I que consti que jo vaig pagar la meva escultura trincu-trincu! Però crec que és d’allò més enriquidor compartir allò que ens ha funcionat o ens agrada, oi?

Què fas tu per cuidar-te? O com et cuiden?

Una abraçada,

ESTER

CASTELLANO:

Hoy que se acerca ese día del que mucha gente habla, el día de la MADRE, aunque yo no soy muy fan… O quizás por cualquier otro día. ¡Me ha apetecido escribir esto!

Si has leído algo por aquí ya sabrás que, en estos momentos, una de las facetas que tiene más peso en mi vida es la de MARE. Y también sabrás que formo parte de este amplio colectivo de MARES SEPARADAS…

Cuando empiezas a aceptar que formas part de la DIVERSIDAD FAMILIAR que siempre has defendido y que, tal como a menudo sucede, las cosas no han ido como esperabas pero ahora estás dónde estás. Cuando comprendes y vivos con bastante paz el hecho de vivir la MATERNIDAD EN SOLITARIO dentro de tu microfamília, aunque no lo decidiste así en un inicio… (dejando patente que parte de tu tribu te acompaña) evoluciones en algunos aspectos: O TE CUIDAS TU O ¿QUIÉN TE CUIDARÁ?

Y respondiendo a esta pregunta, INTENTO CUIDAR-ME en algunos aspectos (en otros todavía tengo que mejorar bastante…). Y, uno de los ejercicios que hago consiste en, cuando me apetece algo y el bolsillo me lo permite, hacerme ALGUNOS AUTOREGALO.

El último y de lo más recomendable: para madres separadas y para todas las madres o padres que quieran, es la escultura de ENTREMANS. Padres o madres, también es un regalo sorpresa ecxelente para tu pareja!

MIRAD:

Ellos mismos, en su página web, lo explican muy bien:

“Aquellas manitas y aquellos piececitos tan bien hechos ¡y tan bonitos! No te das cuenta y ya han crecido. Para guardar un recuerdo, te hacemos el molde de las extremidades de tu hijo o hija. Es el regalo perfecto… “

Yo que tengo un amor especial por los pies de bebés y aún más por los extra-gorditos de mi hija. Y yo que tengo un especial interés en dejar de alguna manera registrada esta etapa que pasa tan rápido (con fotos, escritos, videos) pensé que esta escultura sería una prueba permanente y viva de lo que tanto quiero y que crece a marchas aceleradas…

Para crearla, se necesita la participación del pequeño o pequeña. Debe poner las extremidades que se quiera crear dentro de un líquido que pasados ​​20 segundos se convierte en un molde y listos. Mi hija no lo vivió muy bien pero el esfuerzo valió la pena. Hay múltiples posibilidades de colocación y de acabados. Y, evidentemente, cada escultura es única.

Yo concreté cita a través de las propuestas que ofrece la tienda de Vic JOGUINES ECOLÒGIQUES. Una de las personas que forman parte de ENTREMANS vino un sábado por la mañana y pasadas unas semanas la hemos ido a recoger en la misma tienda.

¡No puedo estar más contenta del resultado! Me encanta estéticamente y es tan real…

Y que conste que yo pagué mi escultura ¡“trincu-trincu”! Pero creo que es de lo más enriquecedor compartir lo que nos ha funcionado o nos gusta, ¿verdad?

¿Qué haces tu para cuidarte? O ¿cómo te cuidan?

Un abrazo

ESTER

 

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s