MÀSTER D’ECOLOGIA EMOCIONAL: l’inici de molt… / MÁSTER DE ECOLOGÍA EMOCIONAL: el inicio de mucho…

Sóc on sóc gràcies a tot allò que he viscut. Una de les decisions de les quals estic realment satisfeta és d’haver realitzat el màster d’Ecologia Emocional. Varen ser dos cursos de descobertes, aprenentatges, reflexions a través d’una metodologia que t’aporta moltíssimes eines, tant en el camp personal com en el professional.

Com a projecte del màster vaig començar a escriure contes, contes que buscaven ser un suport per acompanyar en la gestió de les emocions i que partien d’algunes de les idees força que transmet el model d’Ecologia Emocional. Alguns d’aquests contes formen ara part de la col·lecció que s’acaba de publicar: contes per emocionar-se (editorial Parramon) i que trobareu en una altra dels apartats d’aquest blog.

Resultat d'imatges de logo institut d'ecologia emocionalA l’acabar el màster, vaig seguir aportant el meu granet de sorra dins de l’Institut d’Ecologia Emocional en la branca educativa. Concretament al PROGRAMA CAPA: Comunitats Educatives Ètiques i Emocionalment Ecològiques. Començant així
a viure i gaudir del rol de facilitadora i de tutora d’alguns alumnes del màster. Tot un plaer.

El model d’Ecologia Emocional va ser creat per en Jaume Soler i la Mercè Conangla i el continuen desenvolupant. Us poso l’enllaç de la pàgina web de l’organització. Allà hi trobareu molta informació. I si us interessa saber més, hi ha un apartat de llibres que no para de créixer!

http://www.ecologiaemocional.org

(Aquí teniu una petita mostra d’alguns llibres carregats de recursos)

Gràcies Mercè i Jaume per contribuir a fer realitat un dels meus somnis!

CASTELLANO:

Estoy donde estoy gracias a todo lo que he vivido. Una de las decisiones de la
s que estoy realmente satisfecha es de haber realizado el máster de Ecología Emocional. Fueron dos cursos de descubrimientos, aprendizajes, reflexiones a través de una metodología que te aporta muchísimas herramientas, tanto en el campo personal como en el profesional.

Como proyecto del máster empecé a escribir cuentos, cuentos que buscaban ser un apoyo para acompañar en la gestión de las emociones y que partían de algunas de las ideas fuerza que transmite el modelo de Ecología Emocional. Algunos de estos cuentos forman ahora parte de la colección que se acaba de publicar: cuentos para emociResultat d'imatges de jaume soler merce conangla ecologia emocionalonarse (editorial Parramon) y que se encuentra en otro de los apartados de este blog.

Al terminar el máster, seguí aportando mi granito de arena dentro del Instituto de Ecología Emocional en la rama educativa. Concretamente en el PROGRAMA CAPA: Comunidades Educativas Éticas y Emocionalmente Ecológicas. Comenzando así a vivir y disfrutar del rol de facilitadora y de tutora de algunos alumnos del máster. Todo un placer.

El modelo de Ecología Emocional fue creado por Jaume Soler y Mercè Conangla y continúan desarrollándolo. Os pongo el enlace de la página web de la organización. Allí encontraréis mucha información. Y si os interesa saber más, hay un apartado de libros ¡que no para de crecer!

http://www.ecologiaemocional.org

¡Gracias Mercè y Jaume para contribuir a hacer realidad uno de mis sueños!

ESTER

 


Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s