CONTES PER EMOCIONAR-SE / CUENTOS PARA EMOCIONARSE

CONTES PER EMOCIONAR-SE és una col·lecció de contes que vol apropar els infants, i a les seves famílies i mestres, al món de les emocions i acompanyar-los en el sorprenent camí de créixer. Cada relat tracta aspectes emocionals diversos i serveix d’excusa per compartir amb els nostres fills i alumnes emocions, sentiments i valors ja des de ben petits i ajudar-los per tal que aprenguin a gestionar-los.

M’omple de satisfacció dir-vos que en sóc l’autora! Quina il·lusió! Per fi es converteixen en una realitat!

Es publiquen en català i castellà.

L’ERIÇÓ QUE NO ES VOLIA PUNXAR: 

L’Eriçó té un problema. Resulta que hi ha dies en què, quan arriba a casa i abraça el pare i a la mare, es punxa. Ell es pensa que fa alguna cosa malament i decideix investigar per mirar de trobar una solució. Amb l’ajuda de la seva família, mica en mica, anirà descobrint què vol dir “aprendre a mirar, per així una bona punxada poder evitar”.

LA MÀGIA D’UN SOMRIURE:

En Martí no ha començat gaire bé el dia. Avui sembla que tot li surt malament, fins i tot s’atreviria a dir que és el pitjor dia de la seva vida. Però, gràcies al seu besavi, aprendrà que  tots hi podem posar de la nostra part per canviar el que no ens agrada i que, en el fons, tots podem fer… màgia!

LA MEDUSA S’HA TORNAT A ENFADAR:

La Petxina Carolina i la Medusa Confusa són grans amigues. S’ho passen d’allò més bé inventant jocs al fons del mar i jugant a fet i amagar entre les algues però, com tots els amics, a vegades s’enfaden. I quan una medusa s’enfada, ja sabeu què passa…

CUENTOS PARA EMOCIONARSE es una colección de cuentos que pretende acercar a los más pequeños, y a sus familias y maestros, al mundo de las emociones y acompañarlos en el sorprendente camino de hacerse mayores. Cada relato trata aspectos emocionales diversos y sirve de excusa para compartir con nuestros hijos y alumnos emociones, sentimientos y valores ya desde muy pequeños y ayudarles a que aprendan a gestionarlos.

Me llena de satisfacción deciros que soy la autora ! Qué ilusión ! Por fin se convierten en realidad !

Se publican en catalán y castellano.

EL ERIZO QUE NO SE QUERÍA PINCHAR:

El Erizo Chiquitín tiene un problema. Resulta que hay días en que, cuando llega a casa y abraza a su papá y su mamá, se pincha. Él se piensa que hace algo que no está bien y decide investigar para tratar de encontrar una solución. Con la ayuda de su familia, poco a poco, irá descubriendo que significa “aprender a mirar, si un buen pinchazo quieres evitar”.

LA MAGIA DE UNA SONRISA:

Martín no ha empezado muy bien el día… Hoy parece que todo le sale mal, incluso se atrevería a decir que es el peor día de su vida… pero, gracias a su bisabuelo, aprenderá que todos podemos poner de nuestra parte para cambiar lo que no nos gusta y que, en el fondo, todos podemos hacer… ¡magia!

MEDUSA SE HA VUELTO A ENFADAR:

Concha Conchita y Medusa Confusa son grandes amigas.Se lo pasan muy bien inventando juegos en el fondo del mar y escondiéndose entre las algas pero, como todos los amigos, a veces se enfadan. Y cuando una medusa se enfada, ya sabéis lo que puede pasar…

Anuncios

2 respuestas a “CONTES PER EMOCIONAR-SE / CUENTOS PARA EMOCIONARSE

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s